Senin Olsun

Yine çıktım bu ayaz görünümlü sabahın karanlık bir köşesinde karşına,yine sen için iyilik ve mutluluk timsali dileklerimden başka birşey için değil elbette...
İyi,güzel olan ne varsa senin olsun be güzelim,daha da birşey isteyip dilemem şu dünyada.Senden ötesi Allah'tır,senden gerisi yoktur benim aşkımda.Ne yaptıysam yaptım,olmadıysa bana tek düşen''Canın sağolsun!''diyerekten tozlu yolların birinde kaybolmaktır.Kayboluş yakın,ama ben gidiyorum sadece;ben seninle değil ama sen benimle,sen hep içimde ve nefesimde var olmak üzere kalıyorsun.Sen değilsin belki bu,ama en azından hayalin,sen olmasan bile en azından bir sen.

Hergün nasıl içimden gelip kendimi nasıl tutuyorum bilemezsin.Bir saniyeliğine bile olsa bütün dünyayı karşıma alıp,bütün dünyayı yok sayıp haykırmak istiyorum.En içimden gelen şekilde,defalarca ve defalarca''Seni seviyorum!''diye haykırmak istiyorum sana...
Aslında gerçekten yaparım bilirsin,üstelik bunu yapmamak için hiçbir engel veya sebep de yok karşımda;ama birşey değişmeyecek işte,yani bu sadece seni ve beni daha da yıpratmaktan başka birşeye yaramayacak.Belki de budur asıl engel,hayatımın en kötü ve en berbat engeli budur belkide...

Herşey çok daha farklı olabilirdi,inan ki olabilirdi;üstelik bu senin elindeydi,sadece senin elindeydi...
Sakın seni suçladığım hissine kapılma be güzel;her zaman dediğim gibi,''Senin bir seçim yapman gerekiyordu ve yaptın,umarım senin için en iyi olanı seçmişsindir.''
Anla işte be çiçeğim,bir köşede oturup öylesine düşünürken aklımdan geçen o''Keşke herşey farklı olsaydı!''düşüncesinin içindeki yoğun düş kırıklığı bir an için en zayıf noktasından vurulmuş birisine döndürüyor beni.

Başka şeylere odaklanmaya,dikkatimi dağıtmaya,daha farklı yaşamaya ne kadar özen gösterirsem göstereyim içimdeki bu büyük boşluk konusunda kendimi bile kandıramayacak derecede aciz hissediyorum.Şimdi ise bu yazdıklarımın hiçbir önemi yok mesela,sen,diğerleri,tüm dünyadaki okuyucularım bu satırları okuyacak ve sonrasında ise tekrar aynı.Böyle olacağını zaten biliyordum;sadece o hissi bir kez daha hissettim şimdi,bir an için sana yazmaya ve ulaşmaya ihtiyaç hissettim...

Ankaralı İbocan - Senin Olsun (Akustik) | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder