Mimozam

Yine dolup taşmış içimi az biraz da olsa boşaltmak için buradayım ve yine sana olan o sevgimi başka başka şekillerde ifade etmek için.Ama bu seferki çok daha farklı olmalı diğerlerinden;ne seni betimlemekle,ne de sana olan sevgimi ucuz ''seni seviyorum''lar kullanarak anlatmakla yetinmeliyim.Ben bu değilim,benim işim yapabildiğimin en fazlasını yapabilerek olabildiğince süslü ve büyülü bir şekilde seni anlatabilmek.Ama ben bunu yapamıyorum işte,çünkü sen öyle birisin ki,öylesin ki hiçbir kelime veya cümle ne yaparsam yapayım asla yetmiyor sana,asla da yetmeyecek.

Bunu biliyorum belki,ama bildiğim için yazmaktan vazgeçmek bana yakışmaz.Sonuçta sevmediğini bile bile seni seven ben,okuduğunu bile bile seni yazabilirim elbette.Kim ne derse desin,sana veya bana ne söylerse söylesin onlar.Ama biz onlardan daha gerçeğiz ve kalıcıyız;''biz''olarak değil belki,ama''sen ve ben''olarak kesinlikle öyleyiz.

Varsın ağzı olan konuşsun,varsın ki susturmayalım ne çıkar.Ne derlerse desinler,hepsini tek geçerim;ama sen öyle değilsin,senin tek bir sözünün aksi yoktur benim için.Bugün de o yüzden hayır dedim o işe,sen istemiyorsan o işten ne sana ne de bana hayır gelir biliyordum çünkü.
Ben hepsini biliyorum balım,peteğim,mimoza çiçeğim;sen de bil ki,onlar bizi edeceğine biz hiç edelim onları.

Sen tek kelimeliksin aslında,seni anlatabilecek tek kelime var;o da her duyuşumda irkilip söylemeye çekindiğim,güzeller güzeli ismin.İsmin sıradan aslında,onu öylesine sürükleyici yapan,ama ağzımdan çıkarmaya kıyamayacak kadar kıymetli yapan sensin.O yüzden sana hitap etmeyi pek de içim almıyor;öyle birbirlerine,ömrüm,gülüm,birtanem falan diyenler var ya,işte onların hiçbirinin söyleyeceği tek bir söz dahi senin ismini gölgeleyemez.

Seni tam manasıyla anlatmaya çalışmak kendini yormaktan başka birşey değil,çünkü bu düpe düz bir imkansız;ama boştan yere çırpınmak,hele ki bunu senin için yapıyor olmak çok ama çok başka.Birşey kaybetmiyorum,azalmıyorum;belki de kazanmıyorum da,ama inan ki bir önemi yok.Ben birşeyler yaptım,iyi veya kötü olsun yine de birşey yapmış olmak bile rahat tutuyor içimi,ama en başta da seni sevmiş olmak geliyor.

Ben seni hep sevdim,seviyorum,severim;hatta yeri gelir insanlara,herşeye ve kendime inat yaparım bunu.Çünkü çoğu insanın kavrayamadığı küçük ama önemli bir detayı biliyorum ben;sevmek bir amaç değil,başlı başına bir sonuç...

Volkan Konak - Mimoza Çiçeğim | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder