Kitabımdan Okumak

Bugün kitabımdan biraz okuyasım var be dostlarım;diyorum ki,hani acaba yazıp da yapmadığım birşey mi oldu.Çünkü eğer aksi olsaydı biz de buluduk aşkı;bize aşık olan var tamam da,aşık olduğumuzu yanımızda bulurduk diyorum.Aşkı kitabına uyduramıyoruz,iyisi mi Allah bizi kahretsin☺Şaka bir yana da bakmayın böyle pişkin pişkin sırıtır gibi yazışıma;içim bir tuhaf,kötü ama umurumda değil.

Yazdıklarımdan hangi birisini yapmamıştım,oysa biliyordum ki her yazdığımı yaşamış ve deneyimlemiştim.Ama aşk değişiyor,o aynı kalsa bile insanların hepsi farklı farklı.Aşkı bilen insanların bile aşkı tadamıyor oluşu gerçekten acı;ya da aşkı yaşayanların,hiçbir detayı göz önünde bulundurmadan nasıl bu kadar mutlu olabildikleri muamması.Uzun lafın kısası;ya aşkta bir terslik var bilader,ya da biz klasikleştik.

Eminim ki bu devirde bir mecnun olsa onu da dokuz köyden kovarlardı☺Acınacak halimize sırıtmaktan başka birşey değil aslında aralara serpiştirdiğim bu gülücükler.Sanırım Ferhat olmak için bir de Şirin gerekiyor;ama''şirin''olması değil,şirin''olması'' gerekiyor...

Çok şirinler vardı,ama böylesi bir tane.O ki sadece şirin değil,o ki herşeydi;sorun da buydu ya,''herşeye''karşı'hiçbirşey''Bu kadar saçma bir adamım işte ben,ama atsan atılmaz,satsan satılmaz.Ki eğer olabilseydi emin olun önce ben atmıştım kendimi,sevda sevda nereye kadar☺
Dermansız dert adamı''adam''yapar eyvallah da,bu kadarı fazla be baba...

Devir değişmiş be usta,herşey yeşilçam gibi değil;ne öyle sevda kaldı,ne öyle insan.Yoktan var etmeye çalışan bizler,son demlerimizdeymiş gibi vardan yok olma pahasına çabalıyoruz.Kahretsin bizi,yer yarılsın dibine girelim emi.Ne vardı be bu kadar sevecek;ama unutmayalım,bu kadar kusur kadı kızında da bulunur...

0 Yorum:

Yorum Gönder