Hüseyin Abim

Hani halk arasında birtakım ön yargılar vardır,sanatçıların sırf kendilerini düşündüğü ve tek amaçlarının para kazanmak olduğu gibi saçma sapan şeyler.Özellikle de Ankara'nın''oyun havası kültürü''içerisinde yer alan sanatçılarımıza karşı yapılan ön yargılar çok daha fazlalıkta.Varoşlarda ikamet ediyorlar,orada yetişmişler diye bu insanlarımızı terbiyesizlerle,it ile çakal ile bir tutanlar var.Her ne kadar pek çok sevenleri,hayranları bile olsa bu insanlarımız böylelikle biraz olsun dışlanıyor.

Mesela Hüseyin abim çok delikanlı adamdır,Hüseyin Kağıt abim.Kendisini tanımıyorum ve bana da genellikle''Neden böyle düşünüyorsun?'',''Nereden biliyorsun?''falan diyorlar.Ama bizim insanımıza bakınca da hakikaten anlaşılıyor be dostlar,o adamın suratına yansımış samimiyeti,içtenliği ve sıcaklığı o kadar muntazam ki.
Bakın mesela size bir kanıt,Hüseyin abim bugün beni geçmiş olsun demeye aradı,bugün herkesin diline doladığı hangi ünlü bunu yapar ki?Kendisine de buradan sonsuz teşekkür ediyorum;''Canım abim benim,şu hayranını,gönül dostunu pek sevindirdin.''İnsan olmak başka birşey,bu adamlar da hakikatli ve herşeyden önce insan olmayı becerebilmiş kişiler,buna gönülden inanıyorum.İbocan abim,Hüseyin abim,Mustafa abim,Veli abim ve diğer tüm abilerim böyle.

Allah ekmeğinin peşinde koşan,hal-hatır bilen sanatçımızdan,sanatçılarımızdan razı olsun.İşte asıl kültür budur dostlar,birilerinin hor görüp kınadığı bu güzel kültürde kimilerinin asla sahip olamayacağı güzide insanlar ve dostlukları vardır...

0 Yorum:

Yorum Gönder