Aşkı Geçmek

Aşkı geçmek,zor ve hatta imkansız;öyle ki buna cüret edecek olan bile çok azı şu dünyanın.Aşkı geçmek harbiden bayağı bir mesele,kafaya taktığımız pek çok şeyin aksine harbi''fifi''bir mevzu.
Aşkı bitirmeyi isteyemezsin,anca zorunlu olarak istersin yani;gönlün hep iyilik güzellik ister,ama lanet hayat yine birşeyler sunarcasına çok şey almasını bilir senden.Aşkı bitir,bitirebiliyorsan çok güçlü ama çok da yalnızsın,bitiremiyorsan ise çok güçsüz ve de çok yalnızsın.Bitirmek için bir sebebin olması ise en gerzek durumdur neticede...

Ben aşkı bitirmek istemiyorum,hatta içimdeki aşk sonsuz yaşında ilerlemekte.Lakin bir yanım da içine gömmekte ısrarcı bu aşkı,''Unut!''diyor içimdeki ses,''Git ve bitsin!''Ama en kötüsü de birşeylerin düşündüğüm gibi olmadığı hissi,çok daha batıyor bu.Ne yapayım be dostum,kendimi''Acaba yanlış kişiyi mi seviyorum?!''demekten alıkoyamıyorum.Ki bazıları onun bu aşkı hak etmediğini bile düşünüyor;bu kişilerin çoktan suratına tükürüp gitmiştim,ama lanet olsun ki bilmiyorum ve elde var hiç.

Keşke herşey farklı olsaydı dediğim burada bile pek çok kez oldu,ama diyorum ki keşke düşündüğümden bile farklı olabilseydi.Onu seviyorum,hatta artık bunu söylememe bile gerek olmadığı bariz ama birşey kaybetmeyeceğimden yine defalarca dile getiriyorum.Ama diyorum ki keşke kader bu yola sürüklemeseydi beni,çıksaydı hani başka birisi;aşkı benim gibi anlayan ve hissedebilen,benim gibi gerçek bir aşk yaşayıp sonsuz sevgiyle kollarıma sarılmaya hazır birisi.İhtiyacım olan tek şey budur belkide ha,eğer böyle olursa herşey kökünden çözülür belki.

En başından beri bilip de inkar ediyordum diyebiliriz aslında,oysa ki benim tek bir ihtiyacım vardı;beni onca düşünen ve seven insan gibi değil de,zora düştüğümde yanında huzur bulup tüm dert ve tasamı kollarına uzanıp saçlarını okşayınca kaybedeceğim,ne olursa olsun yanımda olduğunu ve beni düşündüğünü bileceğim,aşk gibi aşık olabilecek birisi.Eş dost demiyorum bilader,farklı birisi,özel birisi...

hayko cepkin melekler 3.klip | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder