Birer Birer

Bu sabah yine uyandım,farklı desen değil farksız desen hiç değil bir sabaha açtım gözlerimi.Yine her gün olduğu gibi son bir kez yaşadım bugün de,son bir kez doğdum ve son bir kez öldüm.Bugün seni sevdim,son kez;son olmasını sen istedin,işte bu da sana son vazifem.Ben borcumu ödedim,olmayan borcu fazlasıyla ödedim.

Şimdi bir bıçak gibiyim,parlak ama körüm,sivriyim ama keskin değilim.Açılmayan çakı gibiyim,içimdeki bıçak bana batıyor.Şarkıdaki sözler gibi''Harmanım ben harmanım,kırk satırlık fermanım;yok dizimde dermanım...''Ama ben bir aptallık yaptım,o yüzden kızgın da değilim kimselere.Kim demişti ki bana olmayacağı sev diye,kim demişti gelmeyeceği bekle,kim demişti aşkı umuda taşı ve son temennin yap diye bana.Ben kaşındım ben,gayet tabi farkındayım.

Sen onu sev,ya da benim yaptığımdan daha ileri gidip onun için manevinin çok da üzerinde yani''cisimsel olarak öl''Bu cümleyi söylemekten nefret ediyorum ama aşkı bilirim ben,bu yüzden bana sanki bilmiyormuşcasına gelme.Çünkü burada aşkı aşk yaşayan birisi varsa o da bendim;bana söyleyemeyeceğin iki şey varsa biri bencil olduğum,diğeri ise aşkı bilmeyip sana aşık olmadığımdır.

Ben sadece seni düşündüm,yoksa çok da umurumda değildi çıkmak,sevgili olmak ya da senin beni sevmen bile;madem ki sen tüm bunları hiç farkına varmaksızın bunu istedin benden,o vakit bundan sona ne adın ne hayalin anılır bu mekanda.Bana kalsa bende yine devam tabi,aşk bu bitmek bilmiyor;ama sana son bir vazifem bu,bunu da yaparım sonra kimseye verecek hesabım yok.

Uzun zaman önce sana sarfettiğim bir laf vardı ya,''Gelirsen ben buradayım!'';bu hala geçerli,ama böyle gelme geleceksen...
hayko cepkin - bertaraf et süper kalite | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder