İstedim

Herşeyi biliyordum aslında ben;sadece biri sevsin,''Seni seviyorum!''desin istedim.Çok istemedim biliyorum,ama bilmek istemiyorum.Yalana inanmak istedim bir sefer de,sadece tek seferlik olduğunu bile bile azıcık,ufacık mutlu olmak istedim.Saçma inadım,savruluşlarım,tavan yapmış cesaretim ve de en önemlisi olan yaşama umudum tam da bu yüzden sadece.

Beni saf zannedenler,kendimi kandırdığımı sananlar ve çok dahası varken ben sadece göz yumarım.İyiye kötüye göz yumup herkeslerin suyuna gitmek;ben bunun bir oyun olduğunun farkındaysam ama onlar değilse,bırakayım da en azından istedikleri gibi oynasınlar.Benim sırtım yere gelmez bu aşikar tabi;olmasına olur yine kötülük,ama olacağını biliyor olmak bunu bir''rutin''olarak karşılamamı sağlar.Bu kadar rahat ve gevşek takılmamın tek sebebi bu,olabilen şey her ne ise onu yapmak için böyleyim.

Ve yine içimde tek bir düşüncem,bütün yaralarıma tek seferde tuz basarcasına canımı acıtan bir düşünce.Keşke diyorum be abi;keşke bir şansım olsaydı,keşke tek bir şans verseydi.Denerdik,sadece bunu istemiştim ben.
Gelin görün ki en cani adama bile 2. bir şansı veren çıkıyor;oysa ben değil 2. şans,1. şansı bile edinemiyorum.
Ah seni lanet,bu kadar mı kötü bir adamdım ben,bu kadar mı cimri,bu kadar mı ruhsuz,bu kadar mı duygusuz...

Kime ne yaptım ben,kim karşıma çıkıp bir kötülüğümü ya da kötü bir insan olduğumu söyleyebilir?Kim varsa çıksın ve en yürekten şekilde,delikanlıca söylesin abi;söz size hiç itiraz etmeden kabul edeceğim,tamam diyeceğim ulan günahımız buymuş bizim de.
Neden böyle yapıyor anlamıyorum insanlar,sebebini söylemeksizin cezalandırabiliyorlar birilerini bir suçtan.Sizin adaletiniz buysa ben ona da uyarım tabi eyvallah,ama siz bunu vicdanınıza yedirebilecek misiniz?Hiç sanmıyorum be güzel abicim,çırpınıp duracaksınız benim gibi yastığa başınızı her koyuşunuzda.

Kimseleri suçlamıyorum ben,kimselerin de suçladığı yok aslında beni;ama bu yersiz bir vicdan azabı gibi,sanki dünyanın en suçlu insanıymış gibi hor görüyorum kendimi ve tüm cezalara layık hissediyorum.Son sözlerim de bir şarkıdan olsun madem,Mimoza Çiçeği diyelim öyleyse;

Çekilmez bir adam oldum yine;

Uykusuz,aksi,nalet. 
Bi'bakıyorsun ki ana avrat söver gibi,

Azgın bir hayvan döver gibi bugün çalışıyorum;
Sonra bir de bakıyorsun ki,
Ağzımda sönük bir sigara gibi tembel bir türkü,
Sabahtan akşama kadar sırt üstü yatıyorum ertesi gün.
Evet,evet ve beni çileden çıkarıyor,
Büsbütün;
Kendime karşı duyduğum nefret ve de merhamet.
Çekilmez bir adam oldum,çekilmez; 
Uykusuz,aksi,nalet.
Yine her seferki gibi haksızım. 
Sebep yok,
Biliyorum;
Olması da imkansız. 
Bu yaptığım iş ayıp,rezalet;
Fakat elimde değil gülüm,
Elimde değil sevgilim.
Seni kıskanıyorum;
Beni affet.
Beni affet,sevgilim;
Beni affet...

Taladro - Ankara Mihrimah Albümü | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder