Sevsem Ne Olacak

Aklıma bugünkü gerizekalı çocuk geldi,ama sözüm ona değil.O''seviyor musun?''diye sorduğunda''Sevsem ne olacak!''demiştim.Ama sonra oturup düşündüm,cidden ne olacaktı sevsem ya da sevmesem;sen yoktun ve olmayacaktın,olmayan birinin olmak da doğrudan yok sayılmam demekti.Ben kendimi yok sayıyordum zaten o konuda bir sıkıntı yok,insanların da beni yok sayması umurumda değildi gerçi ama ben istesem bile bunu yapamayacak olanlar vardı ve bunu onlara yapmam olmazdı.

Seviyorum,vazgeçmedim,pes etmedim,hakkında asla aşktan ve sevgiden başka birşey düşünmedim ve düşünemedim.Ama sen söyle be güzelim,sevsem ne değişecek.Yok olmayı seçtin ve bitti,bittim;herşey bitti aslında,ama bir tek sen kaldın her zamanki gibi.
Hep sen vardın aslında,varsın ama olmayacaksın da.

Açık konuşacağım,zaten başka türlüsü imkansız;
Seni seviyorum ve öyle ya da böyle ayrılmak,çekip gitmek istemiyorum.Ki gitmesem bile hiçbirşeyin başka türlü olamayacağı açık;ama olsun,ben hala seni sevmek istiyorum.Her ne olursa olsun,bir başkasını istemiyorum.Sen ol ya da olma,benim her türlü sevecek yüreğim var seni.Başkasını sevemem ben,çünkü o çok''başka''dır senden...


0 Yorum:

Yorum Gönder