İftihar Olsun

Yine bu akşam da her zamanki gibi odamda,karanlık bir köşedeki sade,muntazam ve bir o kadar da ürkütücü düşüncelerimi yazmak üzere masamda.Yazmamayı beceremiyorum işte,durup durup sanki deliler gibi boştan yere hiç amaçsız karalamalar yapıyorum.Hepsi de sana işte,nedendir bilmiyorum.Bir süre sonrasında ise yazıp yazıp''yayınla!''tuşuna tıklamaya gelince de ellerim titriyor ve tereddüt ediyorum.

Sebebi ise kimilerine göre tuhaf ama kimilerine göre ise çok mu çok anlamlı sayılabilecek bir sebep,sebep sensin;yazmak düşünce işi evet,ama benimkisi düşünce''sen''olunca daha farklı bir hal alıyor nedense.Düşüncenin ötesinde,sanki bir boyut öteye gitmek gibi bir his;üstelik de her zaman için geçerli,seni düşünüp anarken,gözlerine bakıp usulca sesini dinlerken,saçlarının o durgun esintisinde kendimi kaybetme cüretine göğüs gereken mesela...

Yazdıklarımla iftihar etsin istiyorum insanlar,sen edersin etmezsin ama onlar etsin.Böylece aşka karşı çıkanlar,aşka inanmayan ve aşkı bir oyun zannedenler hak ettikleri cevaba kavuşsun.Her fırsatta seni ve sana yazıyorum,çünkü bu milletin bir insanı sevmenin,ona aşık olmanın ne demek olduğunu ve bunun bir tercihin çok daha ötesinde kutsal,büyülü olduğunu bilsinler.

Bazı saçma insanlar aşka kafayı taktığımı falan düşünüyor,çünkü onların aşktan henüz hiç haberleri yok;vazgeçebilseydim,seçebilseydim,hislerime hakim olabilseydim bunun adı aşk olur muydu?Sana da soruyorum be güzel,herkesleredir bu sorum.
Cevap elbette hayır,ki bence zaten böyle olsaydı aşk değil''sevgi''dahi olamazdı bu.Hayatı,aşkı ve diğer herşeyi nasıl bu kadar basite indirgeyebildiklerini anlayamıyorum insanların,sorsan herşey dağ gibi üzerlerine geliyor ve onlar da çırpınıp duruyor sözde.Tabi canım,kesin öyledir zaten.

Ölmeyi bayılmak sanmak da başka bir durum tabi,ama bence bayılmayı ölüm sanmak çok daha mühim bir durum.Bu insanlarla asla başa çıkamaz ve bırakın birşeyleri ıspat etmeyi oturup sağlıklı bir tartışma ortamı dahi oluşturamazsınız.Bu insanlar sözde aşırı iradeli olduklarına inandırılarak daha da yıkılamaz bir yapı hali alıyorlar,oysa ki bu sadece saflık,iradesizlik ve hatta tam yerinde olacak bir tanım kullanmak gerekirse''moronluk!''

0 Yorum:

Yorum Gönder