Olmadık

Şimdi beni bilmeyen okuyucu dostlarımın kafasındaki beni daha netleştirmek amacıyla yazıyorum;

Biz öyle çok süslü püslü janti adamlar olmadık,kamera karşısına geçince saçma salak pozlar verenler ya da aptalca sırıtanlardan hiç olmadık.Veya''cool''olma çabasıyla bi'şekillere girenlerden,sırf insanları etkileme pahasına saçma sapan muhabbetlere kendini atanlardan,fiziği veya ağzından çıkan seviyesiz laflarla karşısındakini ezip kendini aşşağlık bir kesime kanıtlamaya çalışanlardan.Ama en kötüsü de,kendini başka türlü tanıtıp insanların duyguları ile oynayan,oysa ki tek amacı o kişileri maddi/manevi sömürmek olanlardan olmadık iyi ki... 

Doğruya doğru abi;tamam pek cana yakın bir insan değilimdir,genelde dümdüz bakarım,pek çok kez somurturum,pek mükemmel bir espri anlayışım yoktur,arada saçmalarım.
Agresifimdir,argo ve alaturkalığı kısmen de olsa barındırırım,arabesk yönüm fazladır.Karamsarımdır mesela,bazen de gıcık bir sadist gibi davranmayı severim☺Ama sizce de bu saydıklarım bir öncekilerin yanında son derece hafif kalmıyor mu dostlarım?

Kabul ediyorum bu fazla da güzel birşey değil ama ben de böyleyim işte,yapmacık değilim en azından.Kimseyi taklit etmişliğim,etmeye çalışmışlığım yoktur şu zamana kadar.
Gurur duyuyorum kendimle be,her türlü gıcıklık,saçmalık bende bile olacak olsa yine de birilerinden kat ve kat adamım ya bunu biliyorum işte...

O yüzden rahatlıkla eleştirebilirsiniz beni,hiç de gocunmam;ki eleştirileriniz genellikle de haklıdır.Ama ben de size soruyorum okuyucu dostlarım,birşeyi kesmeden ve ıssırmadan yemek,geğirmek,sırf sözde daha sıcak görünmek için yapmacık sırıtmamak bu kadar kötü mü cidden de?Kabalıksa kabalıktır evet,asla inkar etmiyorum;kabayım işte,ne yapacaksın?☺

0 Yorum:

Yorum Gönder