Senin İçin Bir Şarkı

Şarkının adı da bu''A Song For You'',yani''Senin İçin Bir Şarkı''
Amy Winehouse - A Song For You | izlesene.com

Herşey senin için,bu güne kadar yazılmış tüm aşk şarkıları,tüm duygu yüklü şiirler,tüm sevgi barındıran satırlar ve tüm güzel şeyler de dahası.
Ama galiba sana tüm bu güzellikleri tek bir parçada vermeye adamış olduğum o sınırsız çaba bu güzelliklerin bu kadar güzel olmasına engel oldu,çünkü sen hepsini geride bırakırdın.

Kendimi suçlamamamı söylüyor pek çoğu;suçlamıyorum ama keşke suçlayabilseydim,elimde olmayan birşey yüzünden değil de önceden yaptığım bir hata için üzgün,bana bir sebebe dayalı sensiz olsaydım daha bi''değer''di en azından.Karşımda suçlayacak bir adam olmazdı belki ama bir hiç olmasındansa aynalar olurdu.Acıyorum bazen kendime,şu gün sana birşey olsa suçlayacak bir ben bile yokum,bu ne büyük ve tarifsiz bir his.

Herşeyin en iyisi,en güzeli senin olsun...

0 Yorum:

Yorum Gönder