Başka Bahara

Artık aşk da sevgi de desen başka bahara;yine her gün ilk günkü kadar seviyorum,özlüyorum ama bilmiyorum işte.İnsanlar dedi ki unutacaksın,bu da bitecek;lakin ben ne unutmayı isteyip becerdim,ne de bitirmeyi.Ne değişti derseniz eğer,yine her zamanki gibi hiç birşey değişmedi;değişmeyecek de.Kelebek bir gün ölecek,karga ise yüz yıl boyunca her saniye;kelebek kendine,karga kelebeğe ölüp gidecekler...
Onlar gibi ve sen de,ben ve biz bile aynı şekilde;öleceğim,yaşarken ve ölürken de,senin için öleceğim...

Aşk bir yere kadar değil tabi,olmasına değil de;hiç bir yer,hiçbir''yar''aşka kadar da değil işte.Aşk bize kadardı,ama anca''bize kadar''dı.Başkası istemedi ki aşkı,istediklerimiz istemedi isteyenini ve isteneni.Onlar onlarla bizi değil,''bizi''bile bilemedi.Belki de fazla mükemmeldi ki hayal güçleri bunu düşünmeye ve açıklamaya yetmedi.
İnanamayacağı kadar güzeldi de ondan mı inanmadı ki?;ama birşey vardı ki,ondan güzel olamayacağı kesindi.İki güzel bir araya gelemedi mi demeliyiz,oncasının gerçek olmasını dilediği o rüya bende ise son aşamada suya düştü diyebiliriz.

0 Yorum:

Yorum Gönder