Sen Unutma

Veda etmeden gitmek yakışmaz bana,her ne kadar o son anlar belki de kaldıramayacağım kadar duygu dolu ve hüzünlü olsa dahi.İşte o yüzden yine uzun uzun yazmak istedim sana;belki daha biryere gitmiyorum,ama giderken söyleyemem diye şimdiden yazmayı tercih ettim sana;
Çok çok seviyorum be güzelim,ne yapayım ah sen söyle!Vazgeçmeyi denedim be tatlı kız,ama istesem dile yapamazdım ve yapamadım.Bunu söylemek istemezdim aslında;ama keşke,keşke bir defa şans verseydin...

Belki biraz klasik kaçacak ama elimde değil güzelim;seni çok mu çok,seni çok seviyorum.Hatırlıyor musun bilmiyorum,hani o gün bana''Ben olmasam bile hep beni sevecek misin?'',''Hiç bitmeyecek mi?''diye sormuştun ya.
Evet be güzelim,evet hiç bitmeyecek.Sen ne yaparsan yap,karışamam;ama bil,ben hep senin için yaşayacağım.Belki birbirimizin yüzünü bile görmeyeceğiz bir daha,ama ne fark eder ki güzelim;ben ne senin bu denli güzel olduğunu unutabilirim,ne de sana olan bu aşkımı yitirebilirim.

İmkânsız gibi geliyor değil mi,hiç de değil aslında.Dua etmek gibi düşün;görmediğimiz Allah'a dua ettiğimiz gibi,göremediklerimizi sevmemiz bu kadar imkansız mı?
Değil,inan bana değil;şimdi olmaz belki,ama elbet birgün neden bahsettiğimi ve ne kadar doğru söylediğimi anlayacaksın inan bana.Seviyorum seni,bundan asla sıkılmam ve bıkmadan söylerim her seferinde.

Yazının başlığına aldanma lütfen,sadece başka birşey bulamadım.Bilmeni isterim ki ben seni asla ama asla unutmayacağım,hep kalbimin en özel köşesindeki sen olacaksın.Dilerim ki sen de unutmazsın beni,dilerim bundan yıllar sonrasında bile sende ufak da olsa bir iz bırakmış olarak kaybolurum tarihte;çok çok seviyorum seni,sonsuzdan daha çok belki.
Ve her ne olursa olsun yine seveceğim,herşeyi ve herkesi karşıma almam gerekse bile kanımın son damlası bile sana ait olan sevgimle dolu olacak.

Elveda demek istemiyorum,sana kesin bir veda etmek istemiyorum;kim bilir,umarım ki yollarımız birgün kesişir.İşte o zaman,daha başka bir şekilde belki;yani diyorum ki,umarım bir daha ayrılmayız ondan sonra...

Sen öyle güzel,öyle muntazamsın ki;
Kalbimin en derinine inmeyi başaran ve hatta çok daha derinlere inip kalp atışlarını bana hissettiren gözlerinden mi başlamalı seni anlatmaya,zamanı durdurup ruhumu peşine takan ve dünyanın bütün o karanlığını gölgesinde bırakan güzel mi güzel saçlarından mı,yoksa tek bir sözcük fısıldayışında bile hayatı dünyanın en güzel şarkısından farksız kılan o eşi ve benzeri bulunmayacak sesinden mi...

Ya da nasıl bitirmeli,o güzel mi güzel ellerinin dokunduğu herşeyin adeta senin güzelliğinle kuşandığından bahsederek mi,kalbinin gördüğüm tüm beyazlardan daha berrak oluşundan ya da insanlara başka hiçbir kimsenin hissettiremeyeceği iyi hisleri bir anda hissettirebildiğinden bahsederek mi,yoksa senin hiçbir sözle anlatılamayacağından,satırların ve kelimelerin senin yanında birer hiç sayılacağından bahsederek küçük bir''Seni seviyorum!''diyerek mi?

Öyle ya da böyle bitti işte güzelim,hikayem bitti benim;senin o dillere destan güzelliğin ve ruhunun o başka hiç kimsede bulamayacağım sıcaklığı bitirdi beni.Sen bitirdin beni;ama sen bitmeyeceksin,her yazıp çizdiğimde bir sen kalacaksın.
Güzelim,tatlım,meleğim benim;son defa değil ama bir kere daha söylemek istiyorum,seni seviyorum..!

Gece Yolcuları - Seninle Bir Dakika | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder