Senle Finalim

Beynimdeki senle müstesna bir finale gidiyorum,finalin adı kabullenmek.Bu hiç olmayacaktı,biliyordum ama bir ümit...Bir ümit bekledim işte;kaybedecek birşeyim yok diye,yok pahasına direndim.Ama olmuyor,yoruldum sonunda.Sen hiç sevmemiştin beni-o anlamda-,ben ise...Cümlelerin sonunu getiremiyorum işte ne yapayım,öylece kalıyor onlar da ben gibi.

Senin bi'suçun yok,ikimiz de''bal gibi''biliyorduk ki kabahatin hallicesi benden kaynaklıydı.Kim dedi ki bana sev,kim dedi iste,kim dedi uğruna şiirler,kitaplar,boylu boyunca uzanan yazılar yaz,kim dedi bekle,kim dedi kal,kim dedi söyle,kim dedi?
Gelirsen beni nerede bulacağını biliyorsun,istersen anında bulursun bunu da biliyorsun.

Şimdi ise sadece gidiyorum,bundan uzun zaman önce de olduğu gibi bir yola koyuldum;başka kalplerde kaybolmak,insanların zihinlerinde edindiğim yerlerde huzuru bulmak,başkalarında seni unutmaya çalışmak için.Hala seviyorum ve seveceğim,aksi halde tıpkı oncasının söylediği gibi içimdeki bu hissi ve tutkuyu biraz olsun dizginleyebiliyor olsam zaten aşk olmazdı bu.Anlaşılan onlar gibi sen de kitabımı okumamışsın,çünkü buncasından sonra hala beni tam da tanıyamamışsın.

Beklemiyorum bundan böyle,en azından seni beklemiyorum;senin için başkalarına sarılıp sahte tenlerinde kaybolacağım sanma,sadece beni hissetmemeleri için bana benim hissettiğimi hisseden insanların hislerini gerçek kılacağım.Sonra uzun zaman geçecek,ben de unutacağım ve gerçek gerçek olmaktan çıkacak.Bu yüzden zamana bırak derler aşkta,kendi uydurduğun yalana inanmanın tek şartı yalan söylediğini unutabilmektir çünkü.

Umarım seni benden daha çok sevebilecek kudrette bir insan vardır ve tesadüf dahi olsa sana denk gelir.Beni boşver sen,farklı denizlerde farklı insanlarla farklı hayatlar yaşamak için varım ben.Ölümsüz bir kelebek gibiyim,hergün başka birinin ellerine ölüp başka bir kozada başka bir can bulurum.Bugün senin için sınıf arkadaşı,yarın birisinin yazarı,ertesi gün birisinin kader yoldaşı ve birgün de başka birisinin hayat arkadaşı.Sonuncusu sen olabilirdin;ama sen ilk olmayı seçtin,ilk göz ağrım olarak tarihime yazılmayı.Ben tamamen sana bıraktım,sen ise seçtin ve bitti,işte bu kadardı.

Bu hikaye uzun yıllar dillerde,akıllarda ve kalplerde dolaşmak üzere kayboluyor;ölmüyor bu aşk,hala kendini hissettiriyor olmasına karşın bugün daha umutsuz sadece.Ama belki de ilerisi için bir umut vardır,bundan yıllar sonrasında sen ve ben için bir adet umut tanesi kalmıştır belkide.

Seni seviyorum,bitiyorum,bitiriyorum ve seni seviyorum...

neden delirdim - zeus kabadayi | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder