Böyle Olsun

En kötü günümüz böyle olsun be bilafer,ne oldu bitti ama giden gitti kalan ise burada.Bu düzen böyle,böyle de olmak zorunda;o yüden zorlamıyorum artık,ne birileri ne de birşeyler için.Zorlarsam birşey kaybetmeyeceğimden eminsem her fırsatta zorluyorum ama,çünkü tüm bu zorladıklarımın bana manevi bir seviye atlama şansı verdiğini de adım gibi biliyorum.
Bana birşey olmaz demek biraz ukalaca sayılıyor olsa bile bunu söylemem tam da yerinde olur aslında.Nedenini vakit kaybetmeden söyleyeyim,çünkü bu benim işim.

Yazarların pek çoğu böyle yapar,sürekli sıradan bir atraksiyon yaparak dibe batar veya göğe çıkarlar ama bunların her biri de mesleki deneyimden başka birşey değildir.
''Mesleki''sözcüğünü kullanıyor oluşuma aldanmayınız sakın,zaten yazarlık,şairlik ve filozofluk gibi meslekler de hayatın dökümü,yansıması ve açısı olarak hayatlarımızda yer bulur.

Yani hayatım ve yaşadıklarım,bana onları yaşatanlar olmasa;deyimi yerindeyse''Yatacak yerim yok''da diyebiliriz☺

0 Yorum:

Yorum Gönder