Ameliyat Günü İçin

Bugün ameliyat günü,17 Mayıs 2014/Bugün ameliyattan 3 gün öncesi.Bu yazımı tam 1 ay öncesinden yazdım aslında,otomatik olarak bugün tam da ben ameliyettayken sizlere ulaştı tahminimce.
Aslında üstü karalı olan satırlardaki gibi yayınlamaktı planım bu yayını;lakin beni bilirsiniz işte,6 aylık çocuk yine sabredemedi anlayacağınız☺Ama sizlere orjinal metni hiç bozulmaya uğramamış bir şekilde bırakıyorum,hani farz edin ki o gün okudunuz☺

17 Nisan 2014
Bir nevi vasiyet de diyebilirsiniz-şaka yapıyorum canım,kızmayın hemen☺-Kitabım bir şekilde cânım ciğerim ülkeme tanıtılsın,insanlar aşkı anlasın.. ve blog yazılarım derlenip bütünleştirilsin istiyorum maddi olarak,manevi olarak ise sadece ne denli sevdiğimin bilinmesini,en azından da olsa saygı duyulmasını isterim sizlerden,insanlardan...
Ardımdan delikanlıydı,adamdı deseler yeter benim için.En büyük isteğim de o aslında,o bilsin yeter sevdiğimi;zaten biliyor ama,neyse...
Ve son olarak da herkese edecek bir çift lafım var yine;

Gerçekten gidecek olsaydım sizlere söyleyeceklerim tam da bu olurdu dostlarım;

Elveda,sadece elveda.Çok sevdim ben bu hayatta,hayatı da çok sevdim.Belki çok yıprattı beni,delicesine acı çektiğim günlerim de olmuştur mutlaka;ama hiç bir zaman dönüp de şikayet etmedim,her ne kadar kötü hissetsem de hepsinin birer netice olduğunun bilincindeydim.Çok of ettim bilirim,ama sitemin aksine sadece umutlu sabredişlerimin kanıtıydı bu.Asla kadere ve Allah'a bir isyanım değildi bu,sadece içimden ya sabır çekerken ettiklerim.
Hayatım boyunca-her ne kadar belli etmemiş de olsam-insanlar için,onları mutlu etmek ve incitmemek için yaşadım.Ben sadece babama,o çok sevdiğim babama verdiğim sözü tuttum bir bakıma,''Ne olursan ol,adam ol!''demişti zamanında.
İşte kendim hakkımda yaptığım bir analiz bu linkte,umarım düşündüğüm gibi düşünüyorsundur babam;
http://alptugunmekan.blogspot.com/2014/05/iyi-ki-ben.html

Babam be,ne olursa olsun o adam benim babam!;

Babama sevgimi göstermezdim pek,hatta diklenirdim de çoğu zaman;ama dikleneceğimden değil,bazen sinirimi bozardı o kadar.Çok tartışmalarımız,kavgalarımız oldu babamla bazenleri;ani bir kızgınlık ile çok kötü olduğunu bile düşündüğüm zamanlar olmuştu çok çok önceleri,ama her ne kadar göstermese bile altın gibi bir kalbi olduğunu ben dahil herkes bilirdi.Arada birbirimize kötü kötü laflar eder,bildiğin dalaşırdık;ama sonradan kendi de içi yanar gelir özür dilerdi.
O herşeyi benim için yapmıştı aslında,ben de farketmiştim tabi,ama her nedense dinlememiştim.

Umarım sözümü tutabilmiş,bir baltaya sap olabilmişimdir.Kimseler farketmese bile iyi kötü pek çok şey yaptım ben,kötülerden pişman olmama rağmen amacı iyiydi hepsinin ve o yüzden de bu uğurda asla şaşmamak için şartlandırdım kendimi.

Asla kötü bir amacım,niyetim olmadı;olmasın diye de hep gelişmeye ve bilinçlenmeye adadım kendimi,dünya 3 günlüktü belki ama bitmek bilmiyordu çünkü.

Öyle ya da böyle pek çok şey yaşadım,ama iyi ki de yaşadım;

''Keşke yaşamasaydım!''diyemedim ben asla,çünkü yaşamasaydım ben olmayacağımı adım gibi biliyordum.
Pek çok insana umursamaz,kaba ve birşeyleri anlamaktan yoksun gözüktüm yıllarca,oysa ki bu sadece ne denli anladığımı hissettirmemek içindi.Umarım bu yazdıklarımı okuduktan sonra gurur duyarsınız benimle,ailem benim;biliyorum siz zaten gurur duyuyorsunuz benimle,benimkisi de laf işte canım...

Şimdiki sözüm ise dayıma,onun öğütlerini hiç dinlemediğim ve bana sıkıcı geldiği konusunda ısrarcı olan dayıma.Beni tanıyamadığını hep söylemiştim,gırgır geçiyor gibi yaparken aslında hep ciddiye alırdım.Hissettirmemeye çalışırdım bunu insanlara,şimdi ise düşünüyorum da bunun için bir sebep bulamıyorum☺

Bir sonraki sözüm ise dostlarıma,gözüm kapalı ölüme gideceğim ve asla tereddüt etmeyeceğim o adam gibi adam olanlara;sizlere bir emanetim var dostlarım,her ne kadar biraz saçma bulacağınızı tahmin etsem bile sizden bana bunun için bir söz vermenizi istiyorum...
Ben yokken o sizlere emanet dostlarım,ona iyi bakın ve göz kulak olun.İzin vermeyin darılmasına,canının acıtılmasına ve kendini üzmesine.Son sözüm;o bilir gerçi,ama siz yine de her fırsatta söyleyin onu ne denli sevdiğimi.

Adam gibi bir veda edemedim sizlere dostlarım,yani edememişimdir;vedaları beceremem çünkü ben,içerim yanarken bir de''Hoşcakal!''lafını işitmek ağır mı ağır gelir bana.Hem ne yaparsam yapayım yine de olmazdı be dostlarım;çünkü vedaydı bu,illa ki hüzünlü olacaktı.
Dilerim her biriniz mutlu olursunuz;siz mutlu olun da başka söze hacet yok,sizler için tek dileğim bu.

Son sözüm de elbet ki ona,ne bekliyordunuz?İzin verin başlayayım vakitlice;
Bu zamana kadar yazılmış nice şarkılar,şiirler aşkı bile tam anlatamamış,ben sana nasıl anlatırım seni sevdiğimi.O yüzden sana önceden yazdığım bir yazımı da bırakıyorum buraya;
http://alptugunmekan.blogspot.com/2014/05/sen-unutma.html

Şimdi ise senin için,ama en çok da kendim için tek bir dileğim var aslında;umarım birisi çıkar karşına,seni benden çok çok fazla sevecek birisi.Evet,belki ben kendiminki gibi sevgi görmedim şu hayatta,kimsenin kimseyi öyle sevdiğine şahit olmadım;ama imkansız değil,yani bir sözüm de;

''Umarım bana imkansız olan aşk,senin imkansızını gerçek kılar...''

Bundan sonrasında yüksek bir ihtimalle ayrı düşüyor yollarımız,Allah bilir.Ama diyeceğim şu ki,eğer olur da bambaşka bir gün,bambaşka bir yerde ve hiç ummadığımız bir sırada karşılaşırsak aklına şu son sözüm gelsin;

Sevmiştim seni,yılların da öncesinde,sevginin de ötesinde.İşte bu göz göze gelişimiz,demek ki bitmemişiz.Son bir bakış,sonrası kalabalıkta kaybol;ama önce fısıldayışımı dinle,''Seni seviyorum..!''

Sizler için playlist'e manidar mı manidar güzel bir parça koydum sevenlerim,dostlarım,okuyucularım.''Hadi bana eyvallah!''der ve çeker giderim Allah'ın izniyle;

Volkan Konak - Aynalar | izlesene.com