Yine Sensin

Bugün yine diğer günlerden bir gün,konumuz da yine sen.Pek çok gün var tabi,365 tane yegâne gün var bir senede.Ama yalnızca tek bir sen var,bir sen.Bir de seninle ve sensiz geçen günler var,sorsan haddi hesabı yoktur bu günlerin.Değil günlerin,saniye ve saliselerin dahi önemi büyük.Tıpkı saniyede bir nefes alıp vermek gibisin sen,göz kırpmak,gülmek,ağlamak,yaşadığını hissetmek gibisin aslında.Zamanla ölçülemeyecek bir güzelliğin ta kendisisin,sen bunu inkâr bile edecek olsan bu böyle.Tüm zamanımı sana adamak mesela,ben de öyle yapıyorum diyelim.365 günün her saati,saniyesi ve anında seni düşünüp hissetmeyi düşün mesela.Elbette böyle bir fikre kapılacağını düşünmüyorum,fakat yine de söylemek istedim;
Eğer birgün senden başkasını sevdiğim hatta sevebileceğim ihtimali dahi olursa o gün benim selâmın okunduğu gündür,çünkü insanlığım ve adamlığım çoktan ölmüştür.Sanma ki sana ifade etmeyişim azaldığından,tek sebebi seni sevmeyen birine seviyorum demenin anlamsız olmasa bile biraz buruk olması.Yine söyleyeceğim,seni seviyorum♥
Normaldir elbet öyle olmadığını sanman;çünkü bitirmek istemiştim bir zamanlar,bunu yapmanın tek yolu ise seni böylesine sevdiğimi benim bile bilmememdi.Ama madem kaçış yok,öyleyse ben de sımsıkı sarılıyorum aşka,ne olacağı umurumda olmaksızın ve karşılık beklemeksizin doyumsuzca...