Sana Yazmak

Sana yazmak değişik bir şey,eminim okuyucularım da bunun farkına varmıştır.Bazen duvara yazmak gibi bu,ne de olsa okuyup okumadığın hakkında en ufak bir fikrim olmuyor çoğu zaman.Tabi okuyucularım için daha da ilginç bu durum,onların pek çoğu senin var olup olmadığını bile bilmiyor mesela.Sanmıyorum okuduğunu,okuyorsan da canıma minnet tabi.Okusan da okumasan da yazıyorum işte,yazmak zorundayım.Çünkü bir gün sen veya bir başkası okuduğunda aşkımın bu kadar''basit''olmadığını bilmeli.Senin için yazıyorum,seni yazıyorum,sana yazıyorum.Tek dileğim umarım okumuşsundur Senin Kitabın ve son yazdığım diğer yazılarımı.Ama içim rahat,çünkü okusan da okumasan da beni ve sana olan aşkımı bildiğini biliyorum.Diğerlerinin ne dediği umurumda bile değil;sen biliyorsun ya,rahatım artık.Üstümden nasıl bir yük alıp beni nasıl mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin.Farkında bile olmadan beni ne kadar mutlu edebildiğini,bana neler yapabildiğini(olumlu anlamda) sana söylesem şaşar kalırsın.Daha önce çoğu kez yaptığım gibi yine teşekkür ediyorum sana,iyi veya kötü herşey için.Ama ne yazık ki tek yapabildiğim teşekkür etmek sadece.Belki yine aynı noktaya geleceğim,fakat eğer bana bir şans verseydin çok daha fazlasını yapabilirdim.Bunu bir kez daha söylediğim için üzgünüm,ama kalbime meydan okuyamayacak kadar acizim yanında.Neyse,daha fazla canını sıkmadan gideyim ben en iyisi,hoşcakal...☺