İtiraz

Hayata ne kadar itiraz edebilirsiniz,ya da kadere?Bir yerden sonra ne yaparsanız yapın yaramıyor,ama şu an o yerde olmadığımı biliyorum,o kadar da çaresiz değilim.Birşeyleri değiştirmeye gücüm var belki,ama her ne kadar güçlü olursam olayım yine de ona bağlı bu.Hayatınızın ve belkide pek çok şeyin başka insanlara bağlı olması durumu o insanların kimler olduğuna göre değişiyor bazen,benimkiler ona bağlı.Sırf bir başkası değil de ona bağlı olduğum için bile şikayetçi değilim bundan,hatta bazen güzel bir his bu.Sanırım ben ne kadar itiraz etsem de işler böyle yürüyor,her ne olursa olsun onu seveceğim ve unu benim bile değiştiremeyeceğim gerçeği bir tutsaklık gibi gözükse de ben bundan fazlasıyla mutluyum bile.

Elbette beni ben yapan pek çok şey vardır şu dünyada,ama geriye dönüp baktığımda hiçbiri onun kadar belirgin değil ve olmayacak.İçinde kaybetmek,yıpranmak ve daha ne olursa olsun;o var ya,ben kaderimden mutluyum.Varsın değişmesin,yolumuzda ayrılık ve hatta hiç birleşmemek olsun;yine de karşılaştık ya şu küçük hayatlarımızda,o bana yeter.Yeter diyorum fakat yetmiyor,aklıma yetse bile doyumsuz kalbime yetmiyor.Yetmiyor ve yetmeyecek de,ki bana sorarsanız zaten yetmesin de;çünkü yettiği zaman o da geçip gidecek içimde,bir süre sonra diğerlerinden hiçbir farkı kalmayacak belkide...