Kara Sevda(Şarkı)

Söylenilecek birşey yok,güzel şarkı işte dinleyin.Ben böyle bir adamım bilen bilir,sürekli yazılarımın ardında.Aslında şimdi düşünüyorum da konuşarak ne kadar sevdiğini ifade etmek daha mı güzel olurdu diye.Bu aşikâr tabi,fakat işler öyle yürümüyor.Bilirsiniz,ben konuşurken pek de böyle değilimdir,hele ki ona karşı.Ne bileyim işte be,bir an için boğazıma düğümlenir kelimeler,abuk subuk saçmalamaya başlayınca bambaşka yerlere gider muhabbet.Yazıda sular seller olan adamın ağzından çıkacak iki kelimeyi bir araya getirememesi de nedir,şaka gibi değil mi?Bu aslında trajikomik ve bir o kadar berbat bir durum,çünkü böyle olunca insanlar genelde yazdığınız sizden çok söylediğiniz size inanıyorlar,siz de söyleyemeyince öyle ortada kalıyorsunuz.Kara sevda böyle işte be abi,yerden yere vuruyor ama hiç çaktırmıyor mesela.İşte size ilk şarkı;


Kimileri Cem Adrian,kimileri ise Cem Karaca versiyonunu sever bu şarkının.Ben ayırt edemiyorum,çünkü dinlerken söyleyenden çok anlatılana bakıyorum.Uzun lafın kısası dostlar;kim ne türkü çığırırsa çığırsın onu görüyorum içinde.