Adalet İçin Dans

Dün gerçekten son derece mülkemmel bir organizasyon yapıldı,şahsen onlara bir şekilde destek vermek isterdim.Her yaştan kadınlar tek bir yerde toplanıp dans ettiler.Biliyorsunuz ki dans etmek bazı toplumlarda bir başkaldırı çağrısı olarak görülmektedir,bu da o hesap işte.Muhtemelen pek çoğumuz dinlediğimiz şarkılara dans etmekten kendimizi alamıyoruz,bir kere de adalet uğruna dans edelim.Böylesine bir organizasyon kimin fikridir bilmiyorum ama ben de tıpkı tüm dünya gibi destek veriyorum.İnsanın ifade gücünün sınırlı olduğu bir palavradır,ne mutlu ki artık insanımız ne şekilde olsun kendini ifade edebiliyor.Orada değildim ama birkaç küçük fotoğraftan son derece güzel sonuçlar çıkardığımı söylemek mümkün.Mesela o kadar çok insanın tek birşey için dans etmesi bir yana ama onlar bunu eğlenerek yaptılar.Eğer birşeyi gerçekten isteyerek yapabiliyorsanız sonuç uzak değildir.Bu da demek oluyor ki bu millet adaleti istiyor arkadaş.Şakası bir yana gerçekten de adalet için yanıp tutuşan bir nesiliz,şükür ki bizden önceki ve sonrakiler de böyle.Cidden çok güzel bir tabloydu,umarım bu tarz etkinliklere sıkça yer verilir.Milletin ruhu ölmemiş,demek bazı yobaz ve hainlere karşı hâlâ  ayaktayız.Gerçekten çok mutlu oldum,eyleme katılan veya benim gibi destek veren herkese sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.Abi birileri birşeyler yapıyor ya,boşa yaşamıyor toplum;ne de harika bu,birşeyler yapıp destek olduğunu hissetmek gerçekten müthiş.