Bileyim Bildiğini

Daha önce de pek çok kez bu tarz söylemlerde bulunduğumun farkındayım,şimdi de yine aynı istekle karşındayım.Her gün sırf sana pek çok yazı yazıyorum,fakat ne okuyup okumadığından ne de ne düşündüğünden haberim var.Bilirsin işte,tutup da''Okudun mu?''diye sormak da istemiyorum,bir tuhaf oluyor.Aslında sorarsan ben de bilmiyorum;okusan da beter,okumasan da beter.Bilmiyorum be güzel,senden başka bir şey bilmiyorum ben.Ben anlatıyım sen anla işte güzel.Okuyup okumadığın hakkında en ufak bir fikrim yok,ya da hangisini okuduğun mesela;ama okursan söyle lütfen.Neden böyle bir şey istediğimi merak ediyor olmalısın;sebebi ise emin olmak isteyişim,çünkü sen okumuyorsan eğer tüm bu yazdıklarım bir hiçtir.Peki ya gerçekten de okumuyorsan,o zaman nasıl bileceğim bunu.İşim zor,lütfen bana yardım et.Sana göre olmak istiyorum aslında,sana göre bir şeyler yapmak;yani seni üzüp kızdırabilecek şeyleri yapmamak ve seni mutlu edecek şeyleri ise her fırsatta gerçekleştirmek mesela.Bu isteğim sadece seni düşündüğümden,yanlış anlamayacağını biliyorumSeni dibine kadar seviyorum,tıpkı bildiğin gibi;sana sevildiğini hissettirmek ve bu aşkı ölümsüzleştirmek uğruna ne gerekiyorsa yaparım bilirsin
Seni tanıyanlara sesleniyorum;
Eğer bu yazıyı okuyanınız varsa lütfen ona bunu iletiniz dostlar,iyi akşamlar...