Hatıra Defteri

Bugün 02/23/2014,o gün ise bundan tam 45 gün öncesi yani 10/01/2014

O gün belki de yıllar sonrası için ardından bana bırakabileceğin yegâne şeyi bıraktın bana.Belki anımsayamadın,normaldir elbet.O gün o küçük hatıra defterime yazdığın o birkaç kelime ve bu kelimelerin birbirinden derin anlamları.Bilgin olsun diye söylüyorum,bu defteri sonsuza dek taşıyacağım,sırf sen için.Başucumda durur hâlâ,masamın en güzide köşesinde;hep içim sıkıldığımda okurum o cümleleri,her dara düşüşümde ve kararsız kalışımda.Aslında bakınca öyle fazla da bir anlamı yoktur;ama ben anlamına bakmıyorum okurken,kelime anlamının daha ötesinde,bana yaşanılanları,aşkımı ve hislerimi en saf haliyle anlatıyor sanki.Öyle bir yazmışsın ki,sanki beni benden daha iyi bilirmişcesine anlatıyorsun.Oradaki sadece bir kağıt parçası değil,içinde yazan da bir mürekkebin çok daha ötesinde;bunu böylesine anlamlı kılan tek şey sensin,diğer tüm hayatımı da öyle.Şu anda içimden ailesinin yat aldığı o''zırlak''bebenin söylediği gibi''Anlayamazsınız''demek geçiyor adeta.Teşekkür ederim ya,gerçekten teşekkür ediyorum sana.Sebebi yok,varsa bile uzakta.