Geçtim

Hayat bir yarıştır farz edelim mesela,kimi geçersen 1. olursun?Tıpkı diğer her soruda olduğu gibi bu sorunun da tek bir cevabı var,kendini.Eğer birisi için kendinden,dünyadan,her şeyden geçebiliyorsan onlar ne derse desin kardeşim,sen bu hayatın 1 numarasısındır.Elbette ki herkes kendi hayatının 1 numarasıdır tabi,fakat Allah ve insanlık,adamlık yolunda 1. gelebilmek bunu gerektirir.Ben geçtim,yani en azından öyle sanıyorum.Geçmişim geçmemişim bu saatten sonra neye yarar,sen razı ol da sevilmeye.Söylediklerim,belki de pek çoğu şimdi için anlam ifade etmeyecek şeyler;gün gelir anlarsın,ama umarım o gün hiç gelmez.Çünkü sen onu anlamaya başladığın vakit dünyanın o lanet yüzü karşına çıkmış demektir,seni bilmem tabi ama buna asla razı edemem ben gönlümü.Kendimden,ondan,bundan,başkalarından ve tüm dünyadan geçmek ve herkesi her şeyi tek seferde silip atmak bir yana dursun;ama sen hepsine değersin.Belki bunun farkında değilsindir,hatta belki sen de tıpkı benim yaptığım/yapmaya çalıştığım gibi kendini başkalarının sağlık,huzur ve mutluluğuna adamışsındır;eğer öyleyse bir kez daha sevinirim,çünkü başkaları için bir şeyler yapan birine bir şeyler yapmak bir anlamda sevap neticesidir.Tamam,belki biraz saçma olabilir fakat anlaşılır bir durum bu.İnsandan insana geçen yegâne bir şey,ama daha da iyi bir yanı ise daha ötesinin olmayışı...