İşler İyi

Bu aralar her zamankinin aksine standardımın çok çok üzerinde moralliyim diyebilirim.Elbet işin aşk yanı hâlâ aynı,yine başımı yastığa koyduğumda derin bir nefes alamıyorum ve yine güzel bir müzik dinlediğimde yaşartmadan duramıyorum gözlerimi.Ben aynıyım,yine aynı tip,aynı trip,aynı yaşam,aynı aşk.Ama konumuz bu değil,konumuz mesleki yaşamım.Öncelikle teşekkür etmek istediğim bazı isimler var,mesela;

Basım Edit;
Eda Tuna
Aylin Küçükbayır
ve gerekli alanlardaki diğer isimler...

Manevi Destek olarak etrafımdaki herkesi gösterebilirim-en başta ailem-,kimileri birşey yapmamış dahi olsa kimsenin fikrime ve özverime karşı çıkmadığını açık ve net şekilde belirtebilirim.
Ama herkesten önce gelen tek bir kişi var,O;benim tüm bu kariyerime başlamamın ve içimdeki yazarı doruklarına ulaştırabilmemin tek sebebi O.Biliyorum pek çok tatsız şey yaşadım,ama onun bir suçu yoktu tabi.İzin verin duymak istediğiniz şeyi söyleyeyim,istemeseniz bile.Siz kabul edin ya da etmeyin dostlar,beni ben yapan aşkımdı,aşık olmaya aşıktım.Varsın gerçek olmasın,bu saatten sonra ümidimi kestim bile;ama vazgeçmeyeceğim,çünkü vazgeçtiğin an gerçekten hiçe gider tüm bu yaptıkların.
Ben aşkımla ün edinmek isterim,yazdıklarım bir yere kadar çünkü.Sizi temin ederim ki dostlar,profesyonel alanda çalışmaya başladığım takdirde yine halk için çalışacağım.Şu an için bulunduğum konumda paranın bir önemi yok tabi,o zaman da faiş veya ederinden fazla fiyatlarla satış yapmayacağım.İyi veya kötü bir şekilde geçinebilirim,benim tek dileğim ülkeme ve dünyaya birtakım görülmemiş bakış açıları kazandırmaktır.