Müsait Bir Yer

Şu küçücük hayatımda senin bile çekip gidebileceğin bir yer vardı,sen de çekip gittin.Sen gittiysen benim işim ne burada,ben de çekip giderdim.Ama bir ümit bekledim işte,sadece bekledim.Bir an için aslında hiç gelmediğini bile unutmuştum şu mütevazı hayatıma.Hâlâ bekliyorum,hâlâ sebepsiz sonuçsuz ümit ediyorum.Beklemenin sonu ne kadar kötü olabilir ki;en fazla beklerken ölürüm,beklemeseydim de ölürdüm.Senin için yapabileceğim tek şey beklemek sayende,bunu en iyi şekilde yaptığımdan emin olabilirsin.

Eğer olur da gelmek istersen diye söylüyorum;seni nerede beklediğimin bir önemi yok,sen buna niyet ettiysen kuşlar söyler bana,ben de gelirim yanına.Şimdi gidiyorum,beklemem lazım seni.Ama en azından bir ihtimalin asla olmayacağını biliyorum,bu yüzden içim rahat;sen geldiğinde benim burada olmayacağım ihtimali bir hiç.

Benim de tek kaynağım burası işte,seninle böylesine iletişim kurduğum tek yer burası.Okuyor musun bilmiyorum;zaten umurumda da değil,okusan da okumasan da yazıyorum sana.Sen kendini biliyorsun,beni de biliyorsun;anlarsın,anlatırsın...