Senin Kitabın

Son derece açık konuşacağım,muhtemelen sen de farkındasın söyleyeceklerimin.Hani şu bahsettiğim kitabım var ya,sana yazdım işte onu.Her sayfası,cümlesi,kelimesi senin için aslında.Yazarken pek çok gerekçem vardı elbet,fakat bir yerden sonra ben de tüm bunların birer bahane,gerçek gerekçemin ise sadece sen olduğunun farkına vardım.Tabi bugün söyleyemedim bizimkilerin yanında,her ne kadar doğru bile olsa yanlış anlarlardı;ama bil,ilk sana vereceğim.
Yazarken tek kaynağım sendin aslında,ben sadece yapmak istediklerimi,kaçındıklarımı ve nasıl hissettiğimi yazdım.Ama en çok da okuyanların beni bulmasını istedim içinde,seni ve beni.Bu kitabın bendeki yeri çok farklı aslında.Hani derler ya,her kitap bir dünyadır diye;onun içinde öyle bir dünya kurdum ki,hiç gerçekleşmemiş hayalim onun içinde can buluyor.Aynı fikirde değiliz muhtemelen,zaten bu yüzden.Düşündüm,sanırım ne hissettiğimi bilebilseydin kafamdaki hayali bir bakıma kurabilirdin.Yanlış anlama,senden bana benim duyduğum derecede veya en ufak bir aşk duymanı beklemiyorum,senden şans da istemiyorum.Beni deli bir yazar gibi düşün sen;düşünmeden,sadece kalbimdekileri yazıyorum işte.Merak etme,en kısa zamanda basım için kolları sıvadım.Mart'ı bulur muhtemelen,ama er ya da geç vereceğim.Bu şarkı da sana gelsin madem,iyi akşamlar...
(Yanlış anlaşılmasını istemem,amacım siyaset değil,sadece Cem Karaca)