Laf Edersen!

Bak çocuk,seninle daha fazla diyaloğa girmeyeceğim.Bundan sonra ne yaparsan yap umurumda dahi değilsin.Ama sakın,sakın ha aşkıma laf etme.Bütün küfürleri edebilirsin,ne de olsa hepsi peşin peşin.Ama aşkıma edeceğin en ufak bir söz ferman sayılır bizim buralarda.Kendi fermanını kendin yakmadan uzaklaş buradan.Bundan sonra ne sen bana ne de ben sana,ama sakın bana buradan yaklaşma.Sen ve ucubeler,hepiniz aşkın benim zayıf yanım olduğunu sanan fütursuzlarsınız;ama aşk benim güçlü yanım,bana sınır tanımama imkânı sağlayan tek şey bu.Ne oldu beyefendi,sanırım zekânız bu cümlelerin zerresini anlamaya yetmediğinden aklınızca yazılarıma da b.k attınız.Ama ben ve dostlarım,sırf senin gibilerine inat yazıyoruz.Tüm dünya okuyor,çoğunluk beğeniyor;eleştrileri dikkate alırım fakat bir serserinin sözlerini asla.Sana diyeceğimi dedim koçum,aşkıma en ufak bulaştığın takdirde günah benden gider haberin olsun.Birdaha aşkıma,ona veya da aileme edeceğin herhangi bir laf senin sonun olur.Sanma ki ben senin gibiyim,kaçmam;sonunda ölüm bile olsa kaçmam,hele de senin gibilerinden.Benim gibileri çok gördüğünü söylüyorsun,ama onlar sadece benim''gibi''olabilir,ben hepsinin ötesiyim.Bu sözlere kulak ver çocuk;çünkü değil bunları,bunlar gibisini bile asla duyamazsın birdaha.Son sözümü söyledim,bitti gitti.