Beni Yazmak

Yazmak güzel,gerçekten güzel.Yazmamın en büyük sebebi ise gittiğimde ardımda her okuduğunuzda beni hatırlayacağınız yazılar bırakmak,her bir yazımın içinde bir ben gizli aslında.Belki şimdi pek çok insan tarafından anlaşılmıyorum,henüz içimdeki aşkın boyutlarını anlayabilmiş birilerinin olduğunu düşünmüyorum.İşte bu yüzden yazıyorum aslında,birgün bana birşey olursa en büyük vasiyetim bu yazdıklarımın bir şekilde ülkeye tanıtılmasıdır.Yazanın iç dünyası geniştir,elbette ki karmaşık;zaten bu yüzden herkes yazamaz,yazanların da hep bir pişmanlığı vardır.Herbirimizin bir yazma sebebi vardır aslında;kimimiz aşkını yazar,kimimiz özlemini,kimimiz sitemini,kimimiz ise hüznünü taşır satırlarına.Ben sevdamı yazdım,aslında yazamadım da;aşkın en zor yanı da bu,ne yaparsanız yapın asla tam olarak ifade edemiyorsunuz.Belki tam olarak ifade edebilseydik şuan çok daha farklı bir durumdaydık herbirimiz.Ben yazmaya ihtiyaç duydum aslında,ardımda bırakabileceğim ve insanlara beni anlatabilecek birşeyler olmasıydı en büyük dileğim.Ben o kadar da anlaşılmaz değildim,sadece bazı insanlar hislerimi anlamsız veya gerçek dışı buluyordu.Daha önce de dediğim gibi,insanlar''nasıl bilirdiniz?''sorusunu duyduklarında o sonsuz sevdamdan,insanlar için yaptığım ama onların bilmediği şeylerden,kendimi feda edişimden,aşkımın gerçekliğinden veya delikanlılığımdan söz edebiliyorsa eğer,amacıma ulaşmışım demektir.Umarım çok geç olmadan ulaşırım amacıma,hiç beklemediğim bir şekilde herşey yoluna girer mesela.