Sınıfca Problemli

Bugün yaşanılanlar,önceleri vesaire falan işte,asıl sorunu söyleyeyim ben sizlere.Herkes herkesi biliyor babacan,ne halt olduğunu bilmemize rağmen tahammül ettiğimiz birtakım şahsına münasır olan kişilikler fazlasıyla mevcut bizim sınıfta.Herkesin de dile getirdiği üzere-onların bile-bu şahsiyetlein pek çoğu hem bizlerin hem de birbirlerinin dahi arkasından konuşan kişiler.İsim verip ara bozmak gibi bir niyetim yok tabi,fakat herkes yerini bilecek.Şu gün aklıma esse konuşsam mesela,herkesin foyasını ortaya çıkarsam daha mı iyi?Herkesin arkasından ne konuştuğunu biliyorum o birkaç ziyadenin,ama ben sakınıyorum yine lafımı.Yapardım bunu,belki adil bile olurdu;ama insanların arasını bozmak bana yakışmazdı,sonuç olarak bana yakışanı yaptım yani.Belki de yanlış yapmışımdır,bunu da zaman gösterecek elbet.Gruplaşmak ve bütünden kopmak ziyadesiyle farklı kavramlardır,her ne kadar bugün ettiğim bu sözden zerre birşey anlamasala bile yine de bir açıklama getireyim;
Gruplaşmak ortak noktaları olanların birleşmesidir,oysa ki bütünden ayrılmak söz konusu davranış ve meziyetlerinden ötürü o topluluktan ayrılmaktır.Diyeceğim bu kadar dostlar,hadi size eyvallah...