Kanıtladım

Şu sıralar çok formumdayım,herzamankine nazaran bu sefer''mutlu''olduğumu söyleyebilirim.Çünkü sizlerin de bildiğiniz üzere pek çok şey yaptım,herbirinin bir amacı ve sebebi vardı kendine göre.Ama bu sefer finale geldik sanırım,jübilemizi yapacağız fakat yine sahalardayız diyebiliriz.Bu zamana kadar yaptıklarımın pek çoğu yanlış anlaşıldı veya istemsiz olarak kötü sonuçlara sebebiyet verdi,kimi zaman da kendi düşündüklerine inandı insanlar.Bir aralar ne yaptığımı,neden yaptığımı ve kim olduğunu hiçbir şekilde anlatamadığım da oldu tabi,bir süre aldırış etmedim fakat biryere kadar tabi.
Ben sadece yazı yazmadım,kitap çıkarmadım.Ben aslında çok öte birşey yaptım,uzun zamandır olması gerektiği üzere kendimi kanıtladım.Elbette ki bu saatten sonra geçmişi yakacak halimiz yok,ama en azından beni bilmeyen insanların o kötümser bakışları kalktı üstümden.
Birşeyler yaptım ben,yeri geldi sevdim,yeri geldi sövdüm,yeri geldi sesimi çıkartmadım;ama herşey açığa çıktı artık,kimseden yana şüphem olmaksızın rahat rahat ilerleyebilmek tam da istediğim şeydi.İnsanlar değişmedi tabi,yine kimin ne mal olduğunu adım gibi biliyorum;ama onlar da benim kim olduğumu biliyor,uzun zaman sonra bile olsa gerçek bana döndüm artık.
Birşey başarmadım ben,övünülecek veya saygı duylacak şeyler yaptıysam da bilmiyorum;emin olduğum tek şey artık etrafımdakilerin gözlerinin arkada kalmaması gerektiğinin farkına varmış olması.Herkes herşeyin farkında,hâlâ dönerek ilerliyor dünya...