Çılgın Gibi

Ne olursa olsun çılgın gibi yaşayabilmek isterdim hayatı.Deliler gibi sorumsuz ve düşüncesiz davranabilmek,üstüne üstlük karşılığında azar yememek.Sorumluluk olmasa mesela,tüy gibi uçuşsak herbirimiz göklerde.Dünyayı 3 günlük değil de sınırsızmış gibi yaşasak,umursamaya değer birşey olmasa.Tüm gün eğlensek,para ile derdimiz olmasa.İşte o zaman ne kavga kalırdı ne de savaş,fakat o zaman da birbirlerimizin umurunda olmazdık.Sanırım birilerinin hayatında bir yer edinmek için onlara bizim ve onların bize işlerinin düşmesi lazım ha?Ama ben inanmıyorum,sene olmuş 2014,dünya menfaat dünyası değil.Birgün o da olur mu dersen onu bilemem.Deliyim ki zaten ben,neden konuşuyorsun benle?Bütün gün bilgisayarın başında klavyeye basarım,sen de beni paralellerin yönettiği bir ayakkabı sanarsın mesela,üzgünüm ama dolar yok kutumda.Benim ne bir fikrim vardır ne de bi düşüncem zaten,belki Erol Büyükburç değil ama bizler kesin saksıyız.Düşüncemizin değeri yok ki.Mahkeme denilen biryere çıkıyorsun bütün gün dıt dıt dıt,sonrası yok işte.Hani sözde genciz ya,aklımız bir karış havada falan bilmem ne;o gençliğin verdiği birşey değil hanım abla,beni siz delirttiniz.Halüsinatif haller bunlar,olur öyle takma kafana.Sen yaşamaya bak,ne ülke,ne dünyayı salla.Siyaset desen halkın insafına kalmış,ekonomi desen girişimciler çakalın teki.Peki ya biz ne yapalım,dans edelim mesela.Gelin,siz de delirin;delirmek çoğu zaman için kurtuluşa açılan bir kapıdır misal.Hadi şimdi biraz televizyon izleyin de beyninizin sifonu çekilsin,sonra da istediklerini yapın.