Durgun Kelimeler

Bayağı zamandır yazmadım evet,ne yazacaktım?Artık yazmaya kalktığımda bile bir tuhaf oluyor kalbim,ne de olsa yazmak için bir de düşünmek gerekiyor seni.Başka birşey de yazmadım,çünkü başka birşeyim yoktu.Hiçbirşeyim de yoktu aslında,ne sen vardın ne de ben.Yoktuk''biz''Olmalıydık belki ama yoktuk,neden?Nedeni ne senin bana ne de benim sana söyleyebileceğim birşey olsaydı emin ol şu ana kadar duymuştuk.Belkide nedeni bile yoktu,ama nedensiz aşk olur muydu?Olurdu,peki neden olmadı?Olmayışının bile bir sebebi olması gerekmez mi?Gerekmez,beni delirten de bu ya.Hiçbirşey yok,onları var edecek şeyler de yok ama herşey yerli yerinde.Tüm bunlara bakarak aşkın olup olmadığını tartışabiliriz,ama boşa;eminim ki var,asıl olmasaydı olmazdı bunların hiçbiri.Var ama bende var,seninki nerede?Bu sorunun cevabını beklemiyorum senden,zaten pek de bir önemi yok şu aşamada.Hem ne faydası olacak ki,hatta zararı bile dokunacak belkide.Sana dokunamaz tabi,en başta ben izin vermem buna;peki ya ben?Ama bir yandan da sorun değil bu,ben hem alıştım hem de bir önemim yok.Bunu senin için söylemiyorum elbet,senin için kimim onu bile hâlâ bilmiyorum.Kendim için de bir önemim yok,nasıl olsa bu beden geçici zırhım.Fiziksel,zihinsel,duygusal farketmiyor aslında;hepsi senden geliyor...