Aşk Değil(miş)

Arkadaşlar üzgünüm fakat yazmadan duramayacağım.Şu tiplere gıcık oluyorum yaa,ben kitabını yazmışım adam bana yok''Aşk geçicidir'',''Aşk yoktur'' falan filan geveliyor.Gerçekten kabalaşmamak için kendimi zor tuttum.Aşk bir felsefedir,ilimdir ve herşeye,herkese aşık olabilirsiniz.Aşk diyorum ben aşk!Tabi şimdi bazıları ondan ayrılıp ona geçiyor ve buna aşk diyor,o aşk değil bildiğin tur bindiriyor ........(ne dediğimi anladınız)Böylesine üslubu dar insanlarla sosyal ilişkilere girmek zorunluluğu hayattaki en büyük kahırlarımdan birisi.Sorsan bide bunlar görmüş geçirmiş adamlardır;tabi canım,yaşına bakarsan kesin öyledir zaten.Böyle bir fütursuzluk yok yaa,nasıl sinirlendim anlatamam.Hayır bir de konuşurken karşısındakine bakar insan,ben orada aşkın cihan-ı muhasebesini tutmuşum o hâlâ laf gebeliyor,tabi canım tabi.Açık ve net söylüyorum eğer bu yazdıklarımı okuyan siz de bu şekilde düşünüyorsanız lütfen bu blog'u terkedin ve reytinglerimi daha fazla zehirlemeyin o bulanmış zihniyetlerinizle.Çünkü bunu yapan bir kişi açıkca bana ve geçmişime hakaret ediyordur,söyleyebileceği en yegane küfürle aynı yerdedir.