Yakarım Yıkarım

Diyorum diyorum da inanmıyor kimseler,ama yaparım.Birşeylere bağlı kalmak benlik değil,ya da zorunlu kalmak.Kurallar ve cezalar da öyle,pek çoğu benim için değil.Vurdumduymazlık değil bu yaptığım,benim tek yapmaya çalıştığım ayıya köprüyü geçene kadar dayı değil yine ayı olarak hitap etmektir.Yaşından veya makamından dolayı herhangi bir kimseye olan itirazı sakınmak ne demokrasiye sığar ne özgürlüğe.Bu gibi davranışlardan alabileceğiniz cezalar,hepsi hafiftir.Elinde sonunda öleceğiz değil mi baba,en azından kendimizi savunduğumuz için hapiste ölürüz.Başkalarının düşüncelerini kafaya takmam ben,neden takayım ki?Deliyim lan ben,aklınızın alabildiğince deli.Size ters gelen şeyi yapabilirim,bu sizin probleminiz.Yakarım yıkarım etrafı,dağıtırım her yeri,herkese diklenirim.Ama sizin bana tek yapabileceğiniz ceza vermektir.En fazla döve döve öldürürsünüz ALİ İSMAİL KORKMAZ gibi,ama ben tabuttan korkmam.Elinde sonunda öyle ya da böyle öleceğim nasılsa,en azından inancım uğruna gururluca ölürüm.Varsın kimse beni haklı bulmasın,herkesin gözünde en kötü yeri ben edineyim;ama her ne olursa olsun ban engel olamayacağınızı bilin.Bu herşeyde ve herkes için geçerli,böyle biline.Çeşitli icraatlarım olacağından söz etmiştim,bunlar küçük çaplı olsa da büyük yankı uyandıracak şeyler.Elbet birgün herkes anlayacak hakikati,gerçek bu.