Doğruculuk & İspiyonculuk

Öyle bir araftayım ki,kâidesi yazılmaz buranın.Bilenler az çok neden bahsettiğimi çıkaracaklardır elbet,bilmeyenler ise aynen benim yaptığım üzere bön bön bakmakla yetineceklerdir sadece.Sevdiklerimi korumak istiyorum sadece,tabi onların yanında umurumda bile olmayanlar da var.Benim tek yapmaya çalıştığım bu,ama nasıl?Bildiğim fakat başkalarının bilmediği son derece büyük bombalar olduğunu söyleyebilirim;sizce bunları söylemek ispiyon mu olur yoksa doğruculuk mu?Buna müsade edemezdim,belki diğerleri bilmiyordu fakat onların sandıklarının çok daha ötesinde ve lafı dahi edilemeyecek boyutları vardı bu olayın.Ben de bu yüzden içindeyim ya işte,birilerinin üzülmesini engellemek,onları korumak ve belkide başka birilerine haddini bildirmek için.Yapmalı mıyım yapmamalı mıyım bilmiyorum.Yaparsam herkes gerçeği öğrenecek,yapmazsam da er geç öğrenecekler zaten;yapmazsam da bunu bilip sakladığım için suçlu duruma düşeceğim,düşmesem bile fazlasıyla vicdan azabı çekeceğim.Bu işin sonu nereye çıkar bilmiyorum,söyleyemeyeceğim bir sebepten dolayı olayın hem içinde,ortasında ve de dışında oluşum ise başka bir düğüm galiba.Bunu bilirse canı yanacak,bilmezse de canını yakana dostlukla bakacak.Bilmiyorum be dostlar,zaten abinizin başı bir gün berrak olmadı;hep bulanık,hep dağınık benim kafa.Size de balataları sıyırtmak istemem,hadi bakiyim eyvallah sizlere...