Kim Yazdı

Çevremden pek çok olumlu eleştiri ve tebrik almaktayım,gayet de hoşnutum elbet.Fakat hâlâ kırmayı başaramadığım ve bir süre sonra gerçekten''gülünç''bir hâl alan bir yargı mevcut bazılarında.''Bunu sen mi yazdın?''veya''Alıntı mı yaptın?''Tarzında pek çok soru ile karşılaşmaktayım.Belirtmek isterim ki benim yazdığım herşey bana aittir,eğer alıntı yaptıysam da mutlaka bir alıntı olduğunu belirtirim.Öte yandan baktığımızda biraz da hoş aslında şaşırmaları,ne de olsa ben istedim böyle olmasını.Yıllardır kurmuş olduğum altyapı ile onların benim sıradan ve sade bir kişilik olduğumu sanmalarını sağlamaya çalışmıştım,işe de yaramıştı.Şimdilerde böyle ani sayılabilecek birtakım yükseklikler ile gündeme gelmeye başladıkça insanların suratlarındaki o ifadeyi görmek gerçekten fazlasıyla eğlenceli bir hâl almış durumda.Gerçek çizgim açığa çıktı,artık herşey ortada.Sizlerin deyişinizle''farklı bir ben''oldum diyebiliriz,buna alışmanız lazım.