Bir Bildiğimiz Var

Bir bildiğimiz var elbet bizim de,artık eskiden olduğu gibi bütün günü boş boş laklaklarla değil de gerçekten birşeylere adanmış icraatlarla yapıyoruz.Bu o kadar keyif ve gurur verici ki,tahmin dahi edemezsiniz.Mesela aşık olmak,işte bu yüzden vazgeçmedim aşktan,vazgeçmem de.Kimilerinin aksine birşeyler kaybettirmekten çok birşeyler kazandırdı aşk bana.Aşk mutlu olmayı gerektirmez,çift taraflı olması gerekmez,aşka tek gereken tüm bu kudreti omuzlamayı göze almış birisidir.Ben bu yola çıkarken neler olabileceğini bilerek çıktım elbet,ne olursa olsun benim için değişmezdi çünkü.Hiçbirzaman hazırlıklı değildim elbet,nasıl olabilirdim ki?Her ne olursa olsun gram pişmanlık duymadım,her ne yaşarsam yaşayım daha fazlasını istedim,acı bile olsa.Karşıma çıkanlar hayat hakkındaki görüşlerimi duyduklarında benim bu görüşlerimi nereden edindiğimi sorarlar genelde,ben de''düşündüm.''diye cevap veririm.Fakat her nedense onlar bunun imkânsız olduğunu hissine kapılır,çünkü günümüze baktığımızda benim düşünceme sahip olanların 13-15 yaşlarında sıradan gençler değil de tasavvuf hakkında uzun tahsilatlar yapmış kişiler olduğunu görürüz.Ben düşünmeye bayılırım,kavram karmaşası ve paradokslara doyamam genelde.Çocukluğum boyunca hep düşündüm;yaşıtlarım akşama ne yemek olduğunu düşünürken ben bütün bir insanlığı düşünürdüm.Tabi onlarınki daha önemliydi,ama şimdi işler değişti.Artık düşünen belirli bir saygınlık görüyor,bunun ötesinde gerçekten de daha''kaliteli''yaşıyor hayatı.Hayatı tanıyarsak yaşamak her zaman bir boyut ötesidir yaşamın.