Benim Şanım

Darmadağınım şu sıralar,hatta öyle ki kendim olduğumdan bile emin değilim.Sanırım insanla hafife almaya başladı beni,ya da yaşlandık o eski şanımızı yitirdik mi nedir?Korkanlar da var tabi,yok''Bu oğlan delilik yapmasın?''gibi saçma sapan düşünenler var;korkmayın,ben insan olmayanla için geride kalanları bırakacak değilim.Daha önce de dediğim gibi,istesem dünya bir gram gelir,zere umurumda olmaz.Ama ben bu değilim,bu kadar küçük düşmek bana yakışmaz.Bir çizgi,bir stil sahibiyim,öyle sağda solda dolaşan çakal sürüsünü ipleyecek değilim.Ama bir söz vardır bilirsiniz''Kılıç kınından çıkmayınca it sürüsü dağılmaz!''hesabı işte.Bazılarını devirmek de hoş aslında,iplemez bir gülüş atıp dakikasında dümdüz etmek onları.

Bizi bilen bilir abi,kimseye karşı ne bir yamuğumuz ne bir şeklimiz olmuştur şu zamana kadar.Hiçbiri de çıkıp delikanlılık yoksunu diyemez bizlere.Kimseye kötülük yapmadık bu zamana dek,sadece haddini bildirdik bazenleri.Ama uğraşmaya değmiyor bazenleri,yine aynı kalıyor birileri.