İlgi Muhasebesi

Son günlerde gerçekleştirdiğimiz icraatlarla birlikte gerek ülke ve gerek dünya çapında küçük çaplı da olsa ses getirmeyi başarabildik.Böylesine bir ün sağlamak gerçekten hayret ve bir o kadar da mutluluk verici.

Dünya çapındaki tüm hayranlarıma teşekkürler,sizi seviyorum♥
/Thanks for my all fans,I love you ♥

Twitter'da #AlptugunMekan hashtag'ine öneri ve görüşlerinizi bekliyorum
/I'm waiting for your comments and questions in #AlptugunMekan hashtag on Twitter

Bu kısa anonsun ardından sizlere bir kez daha teşekkürlerimi iletmek isterim.Düşüncelerinizi merak ediyorum dostlar,iletişim bölümümüzde verilen bağlantılardan bana ulaşabilirsiniz.Açıkcası ben bile nasıl ve neden böylesine bir popülerliğe kavuştum anlamış değilim,işte bu yüzden siz değerli okuyucularıma ihtiyaç duyuyorum.Bana beni neden takip ettiğinizi,beni nereden keşfettiğinizi ve benim hakkımdaki görüşlerinizi dile getirmenizi rica edeceğim sizlerden.Benim için okuyucum her zaman bir adım önde olmalıdır,kimselere açamadığınız sıkıntılarınız,dertleriniz ya da aşk hakkındaki sorularınız varsa bu ayyaş adamın kapısını çalabilirsiniz mesela.Şimdi bazılarınız dese ki''Ulan senin kendine hayrın yok,bize nasıl olacak?''siz de haklısınız tabi.Lütfen benimle iletişime geçin dostlar,sanki duvara söylüyormuş gibi hissetmeye bir son vermek istiyorum.Son söyleyeceğim ise;
Bu ilgi ve takdirinizi asla karşılıksız bırakmayacağım dostlar,ne mutlu faydam dokunduysa sizlere...