Ne Yazdığım

Bugünlerde pek çok kez mevzubahis olmuş bir konuya açıklık getirmek istiyorum.Sıkça sorulan sorulardan biri''Ne yazıyorsun?'',benim yerimde olsanız siz ne cevap verirsiniz buna?Her seferinde farklı konu ve bakış açıları yansıtıyorum,bunu nasıl genelleyebilirim ki.Elbette herkesin merak ettiği bir diğer soru ise kime yazdığım oldu;ben bazen tek bir kimseye,bazen de tüm dünyaya yazıyordum.Bunu sorarken pek çoğunun söz ettiği kişi O'ydu,ama onun kim olduğunu ben bile bilmiyordum bazen.Pek çok kez karşıma çıkan düşünceler ise''Saçma sapan şeyler yazıyorsun''gibi düşüncelerdi.Elbet onlara kızmıyorum,sonuçta bu onların bir fikri.Ama genel olarak baktığımızda bütün dünyaya hitap ettiğimi söyleyebilirim,bu blogu ve yazıları Amerika,Rusya,Fransa,Mısır,Hollanda,İngiltere,İtalya,Belçika,Bulgaristan ve daha aklıma gelmeyen pek çok ülkeden milyonları aşkın kişi takip ediyor,herhalde onların da bir bildiği vardır elbet.Benim kendime oluşturduğum bir tarz ve çizgi var,ben bunların dışına çıkmayacağım.İnsanların beğenip beğenmemesi umurumda bile değil,ben yazıyorum ve okumak isteyen de okuyor işte.Kimselere zorla okutamaz ve sevdiremezsiniz,eğer bunu sağlayabildiysem de ayrıca teşekkür ederim dostlar...