Cevap

Bu yazım bir önceki yazıma yönelik bir yazıdır;

Okudun mu bilmiyorum,fakat muhtemelen okumuşsundur.Hiç olmazsa birşey söyleseydin,bu suskunluğun herşeyden beter.Ne dersen deseydin,küfür bile etseydin ama en azından birşey söyleseydin.Lütfen böyle suskun kalma;kız,bağır,çağır hatta yık ortalığı;ama ne olursun birşey söyle.Böyle yaparak sadece bana daha çok zarar vermeye çalışıyorsun,''Peki sen ne yapıyorsun!''dediğini duyar gibiyim sanki;ben ne yaptığımı biliyor muyum be kızım,inan hiçbirşey bilmiyorum.Bildiğim tek birşey varsa,o da iyi birşeyler yaptığımdır.Lütfen bu kadar tepkisiz kalma,iyi veya kötü herhangi bir tepki ver.
Ama öte yandan da okumamış olabileceğini düşünüyorum,eğer öyleyse lütfen bu yazıya tıkla 
Lütfen yarın bana birşey söyle,istediğin ne varsa söyle.Cevabını bekliyor olacağım,lütfen...