Arşiv

Bu blogda gördüğünüz herşey aslında çok zaman öncesine dayanan fakat resmi olarak 3 yıllık bir öykünün özeti niteliği taşır.Bazı gündeme yönelik makaleler dışında herbiri sadece bir tek kişiye yazılmış yüzlerce yazı bulabilirsiniz.Hangi insan hoşlanmaz ki kendisi için 3 yıllık-ve zaman ilerledikçe artan-bir arşiv oluşturulmasından.Biliyorum,kulağa çok güzel geliyor;ama ne hacet ki bazıları o kadar hoş karşılayamayabiliyor.İnsanların ilk gördüklerinde verdikleri tepki ise buraya ne kadar çok emek verdiğim ile ilgili,ama burada emek verilen şey buradaki yazılar değil onların içeriğidir.İnanması zor olsa da burada yazan herşey tamamen yaşanılmış olaylara ve uçsuz bucaksız bir aşk hikayesine tanıklık eder.Ne de olsa birgün gelip öldüğümüzde sadece birtakım değerli anılarımız kalacak akıllarda.Bu konuda son derece destek aldığım gibi aynı zamanda pek çok baskı da beraberinde geldi,ben de buna karşılık yeni bir kitap çıkartma hazırlıklarına başladım,yani yeni dediysem aslında ilk kitabım.Önceden de takipte bulunan okuyucular bunların herbirinden haberdardır,fakat ben aramıza yeni katılan okuyucu sayısının giderek arttığı kanaatine vararak böyle bir ön giriş yazma gereği duydum,hata ettiysek affola abiler...