Sen Farklısın

Sen farklısın diğerlerinden,bu mülkemmel birşey aslında.En başta beni anlıyorsun,ve yine diğerlerinin yapamadığı bir şekilde bana saygı duyuyorsun.Diğerleri derken herkesi kastetmiyorum,elbette bazıları herşeyin farkında ve aldırış etmiyor...

Şu bilmem kaç milyarlık dünyada kim yapabilir bunu;kim bu kadar anlayışlı yaklaşabilir karşılık duymadığı bir aşka?Elbette bunun cevabı sensin,o vazgeçemediğim sen.Huzur buluyorum senden,bana diğerlerinin yapamadığı pekçok şeyi bir arada sunuyorsun.Tam kendimi uçurumun kıyısında bulduğum anda sen gelip aydınlığa çekiyorsun beni,işte bu gerçekten pahabiçilemez.Bana acı veren ne sensin ne de kader,sadece gerçekleşmemiş bir ihtimal bu.Seni suçlamadığımı bil,asla böyle birşey yapamam ben;senin bana tek yaptığın beni mutlu kılmaktı...

Şu son seneye bakıyorum da,meğer bayağı bir değişmişim;berbat bir adam olmuşum,kimsenin bilmediği pek çok kötülük yapmışım insanlara;ama sonra sen bir çıkageldin,ben yine eski masum ben oluverdim,beni iyiye çevirdin adeta.En bitik günümde bile yanımda sen vardın;aslında söylemeyecektim ama intihar etmeyi düşündüğüm o günde bile sen vazgeçirdin beni,hem de farkında olmadan.Korkma,yemin ettim;sırf senin için kendime ve başka hiçkimseye hiçbirşey yapmayacağım bundan sonra.Belki hiçbirşey değişmemiş olabilir,ama karanlık geride kaldı.