Farksız

Yine sana yazıyorum,elbette ki söyleyebileceğim herşey 3 aşşağı 5 yukarı aynı.Ya yine seni ne kadar sevdiğimi anlatmaya çalışacağım,ya da yine senden bir şans daha isteyeceğim.Ben de bu kadarım işte,çünkü izin verdiğin bu.Sana senden izinsiz yapabileceğim pek çok şey var;ağlamak,yas tutmak,kendimi suçlamak,senin için ölmek ve daha birçok madde.Az çok bilirsin beni;öyle ya da böyle,er ya da geç herşeyi yaparım onu da bilirsin.Yine söyleyeceğim şey tıpkı daha öncesinde olan şey;bana bir fırsat versen de yapabileceklerimi göstersem diyeceğim ama yine boşa çıkacak.Sonucun aynı olacağını bile bile denemek gerçekten de aptallıktır belkide,ben de aptalın önde gideni mesela.Tüm bunların mantıklı bi açıklaması yok,ama saçmalık da olamaz asla.Bak işte bu cuma karne,sonra bir 15 gün daha yoksun.Şimdi de yoktan bir farkın yok ama en azından görüntün ve sesin yakınımda,fakat sen çok uzaktasın.Uzak derken ulaşılmaz,uzun,imkânsız veya zor anlamında değil;sadece uzaksın işte.Herşey kadar,herkes kadar uzaksın ama daha da uzak.Hani bazı oyunlarda kovalamaca vardır,hedef senden fazla uzaklaşırsa sen de ölürsün ya mesela;aynı durum işte,tek farkı ise buradaki ölümün gerçek oluşu.Sana bir kez daha sormayacağım,ne de olsa cevabının değişme ihtimalindeki imkânsızlık yeterince ortada;fakat bekleyeceğim seni,benim kaderim de bu varsay