Aynı Şeyler

Bugün yine aynı gün aslında,yine yoksun,yine yokum.Yine her zamanki gibi sana yazıyorum ve yine her zaman olduğu gibi umutsuz bir çağresizlik var yazılarımda.Okumadığını sanıyorum,hem neden okuyasın ki;zaten yazabileceğim şeyler belli,ya yine bir şans isteyeceğim ya da bir sebep,belkide yine olmayışını ifade etmeye çalışacağım basit cümlelerimde.Sanki hiç çıkış yok gibi ha,herşey tamamen aynı.Yine de bir ihtimal olmasını diliyor insan;ben de öyle,sadece diliyorum.Bugün karşıma çıkıp''Benim için ne yaptın?''desen söyleyecek birşeyim yok,çünkü ben senin için ne yaptımsa kendi içimde yaptım.Önceleri çekinirdim birşeyler yapmaya,şimdi ise durum daha farklı.Nasip olur da ölmek gerekirse uğruna,elbette seve seve.Belki bu söylediklerim sana palavra gibi geliyor olabilir,ne de olsa hayattayım.Fakat er ya da geç ne kadar ciddi olduğumu görecek herkes,her ne olursa olsun.
Seni biliyorum gerçi,ne kadar ciddi olduğumun ve ne derecede sevdiğimin farkındasın;ama benim de elimden gelen bu,eğer hiçbirşey yapamayacaksam yazarım en azından.