Galiba Biliyorum

İlyas,kardeşim dediğim adam.O adam aslında hiçbirşey söylemedi ama herşeyi açıkladı bence.Kabul etmemenin göz ardı edilemeyecek bir sebebi olmalı sanırım,değil mi?Kabul,yakışıklı değilim,bazen saçmalıyor olduğumun da farkındayım-ki zaten bilerek yapıyordum-Ama bunlar bir sebep olamaz bence,asıl sebep olduğunu düşündüğüm tek sebep var;hastalığım.Öyle değil mi,yani muhtemelen öyledir.Kimseye söylemiyorsun ama,bunu bilmek benim de hakkım değil mi?Kendine göre sebeplerin olabilir,bunların ne olduğu umurumda bile değil.Ama sebepsiz yere yapmış olamazsın bunu,bu sebep ise muhtemelen birisi veya ben öğrendiğimde ikimizi de yıpratacak bir sebep olmalı.Ama sana söyleyeceğim tek şey var,eğer ki hastalığımsa mesele;Mayıs'a kadar bekle.Ya da bu antisosyal tavırlarımdır belki,ama yine de seni suçlamak istemem fakat beni bu hale sen getirdin.Ben sokakta her adını duyduğumda yanıp kül olmaktansa kendimi karanlık odalara kapatıp yalnızlık şarkılarımla avunmayı seçtim sadece.Ama bu senin elinde;beni daha kötüye götürecek olan da,tam tersine döndürecek olan da sadece sensin,sen ne istersen artık.Burada sona eriyor bu yazım,tıpkı sensiz biten diğer bütün yazılarım gibi.Yine de içimden gelen,sana hoşcakal demek;Hoşcakal...