Yazacak Birşey

Yazacak pek de birşeyim yok galiba ha?Bir seni yazıyorum bir de kendimi,zaten başka kimim var ki.Darılmasın bu sözü işitenler;bir de ailem var,ama başka hiç yok.Haa,birde beni yazdıklarımdan vurmaya çalışanlar var tabi;''Yazıyorum,kime yazıyorsam yazıyorum sana ne!''diyemiyorum ki işte,sükûnet gereği sessiz kalıyorum onlara.Aslında farklı bişey yazdığım da söylenemez,çünkü ben aynıyım.Dışarıda topluma uyum sağlamak için kahkahalar atıyor ve sanki hiçbirşey umurunda olmayan hovardalar gibi davranıyoum;ve elbette onlar da beni öyle biliyor.Bugün de yarılandı işte,daha şimdiden yokluğunun zihnimde edindiği yer çok fazla.Ama ben kime anlatıyorum;elbette ki senin suçun değil bu,ama ne olursa olsun hep uzak,hep ıraksın.Biliyorum ikimiz de istemedik böyle olsun,bu bir büyü veya lanet gibi sanki.Yazabileceğim farklı birşey yok,şimdilik elveda demek geliyor elimden...