Sorgu Sual

Bugün ve bundan önceki hergün,sürekli bir sorgu hali mevcut herkeste.Nezaketen olmaktan çıkmış bir şekilde nasılsın demeye başladılar,onlar bunu sorarkenki suratlarını görseniz ne demek istediğimi anlardınız;endişe gibi ama daha ötesinde birşey bu,sanki başka birisine soruyorlarmış gibi.Anlamıyorum,gerçekten bu kadar değiştim mi?Herkes beni ölçmeye ve ne durumda olduğumu saptamaya çalışıyor,ama neden?Dinleyin millet;korkmayın ben ölmedim,ama ölüden pek bir farkım olmadığı aşikâr.Yine herşey yavaş yavaş eski halini almaya başlayacak,tabi benim dışımda;bazılarınızın zannettiği üzere pis işlere bulaşmayacağım,ama artık temiz sandığınız o sıradan hayatlarınızın içerisinde kaybolmayacağım.Bu bahsettiklerimden tek bir satır dahi anlamadığınız kanaatindeyim,yakında o da olur.Bir günü bekliyorum,o gün geldiğinde herşey açığa çıkacak;o gün pek çok şey için geç olacak,ama benim için güzel olacak.Birgün kulağınıza benim hakkımda birşeyler çalındığında,mesela birisi size''Kelebek''dediğinde bu söylediklerimi hatırlayın.Şimdi herşey anlamsız geliyor ama yapbozun tüm parçaları yerine oturduğunda gerçek beni bir bir öğreneceksiniz.