Mutlu Olmak Mı?

Herkesin söylediği şey mutlu olmam gerektiği;ama ben ne yaptım,kendimi kapattım.Evet asosyalim,melankoliğim,karanlığım belki fakat bunların hiçbirini ben istemedim.Bırakmayı denedim,ama bir sebep lazımdı;o sebep o idi,o ise çoktan gitmişti.Artık alıştık birbirimize,bir bütün gibiyiz işte.Karanlık benim kusurlarımı örtüyor,ben de geçek beni onda yaşatıyorum.Aydınlığa çıkmak saçmalık bu devirde;kimsenin seni anlamadığı bir kalabalık mı,yoksa zaten anlaşılman gerekmeyen bir yalnızlık mı?Belki siz farkına varmayabilirsiniz,çünkü çok şükür pek çoğunuz mutlusunuz;ama mutluluk kolay değildir.Mutlu olmak çoğu zaman bir sebep ister,daha mutsuzluğumun sebebini yokedememişken mutluluğa sebep aramak boşa olmaz mı sizce de?Sağolun gerçek dotlarım ama ben böyle iyiyim,hem de pek çoğunuzdan.
Aslında bu boğucu birşey,gün geçtikçe insanı herşeyiyle emip bitiriyor.Memnun da değilim aslında böyle olmaktan,ama başka bir yolu yok;aslında var bir tane,ama gönlü pek uzakta.Beni anlamanızı beklemiyorum,sorun da bu değil mi?Birgün olsun herşeyin tam tersine dönmesini dilerdim,tek bir gün;en azından hatırlayacak geçek bir günüm olurdu hayatımda...
Sanırım The Moody Blues'un da dediği gibi;''I'm The melancholy man...''(CAN GOX yorumu ile)